Mitch-Vi.reismee.nl

Nog 2 dagen!

Nog maar 2 dagen en dan zitten we al in het vliegtuig! Na maanden van voorbereidingen is het nu bijna zover. Wat eerst nog een verre toekomstdroom leek is ineens heel erg dichtbij gekomen. Het lijkt nog geen maand geleden dat we zijn begonnen met het plannen van de reis en het verzamelen van alle spullen, en nu vertrekken we al bijna!

Na vorige week een afscheidsfeest te hebben gevierd met onze vrienden, was gisteren de familie aan de beurt. Wij willen alle vrienden en familie bedanken voor de leuke feesten en alle leuke kado's. We hebbennu genoeg drop om 6 jaar weg te blijven ;) Dat wij de feestdagen gaan missen, is ook niet ongemerkt gebleven en wij mochten dan ook alvast pepernoten, chocoladeletters en zelfs de 1e kerstkaart al in ontvangst nemen!

Het wordt nu echt heel spannend, zeker door de overstromingen die er nu zijn in Thailand, wat een timing hebben we zeg.... Maarja, dat zullen we dan maar zien als een extra avontuur.

Viola & Mitchell

Amber

Hallo Vi en Mitch!

Nog maar 2 dagen!! Wel spannend inderdaad met die overstromingen in Thailand. Wees voorzichtig en denk goed na over jullie beslissingen, het zal er rommelig zijn..
Geef jezelf ook de tijd om te acclamatiseren..

Goed en natuurlijk ontzettend veel plezier!!
kuss Amber

loes

Morgen is het dan zover...
Dan gaan julie het avontuur te gemoet...
Wat zal ik julie gaan missen het komende half jaar, ben de dagen al aan het aftellen;)

Ik wil julie heel veel plezier, avontuur, geluk en gezondheid wensen en alvast een fijne kerst en gelukkig nieuwjaar:)

Dikke kus en knuffel van loes

Wim

Hallo Vi en Mitch,

Ik denk dat jullie wel kunnen zwemmen:) en ik weet zeker dat het een hele leuke tijd gaat worden. Ik kan niet wachten op de eerste foto's....

Veel pleizier en geniet van al het drop :):)

Groetjes,

Wim

Zus Mitchell, Irulan Candeias-Post

Goede reis & Heel veel plezier!!! Pas goed op elkaar.
Ma vanmorgen geëmotioneerd aan de tel. Afscheid nemen voor 6 mnd is voor een
moeder killing... Dus afentoe maar even een belletje geven hoor :-).
Wij zullen jullie gaan missen.
Liefs van ons allemaal xxx

ma van maaren

fijne reis en heel veel plezier
geniet van alle nieuwe dingen,en pas goed op elkaar.l
hoop dat juli kunnen slapen tijdens de vlucht, veel liefs van pa en ma .xxx