Mitch-Vi.reismee.nl

Molens, koeien en racen!

Hallo!

Na ons utistapje naar Singapore zijn we een paar dagen in Melakka rond gaan slenteren, voelden ons er helemaal thuis tussen de molens, het stadhuys en de kerken! Buiten wat sightseeing zijn we naar een waterpark gegaan, met z'n 2en in een tube en dan de 'Tornado' in glijden! Nog een dagje langs de dierentuin gegaan (was de 1 na grootste van Maleisie, dus hoge verwachtingen), was er 1 tijger, 1 leeuw, 2 olifanten en verder heel veel vogels, koeien en herten..viel een beetje tegen dus!

En toen op naar Kuala Lumpur, want het was tijd voor de Formule 1! Op zaterdag zijn we naar de kwalificaties gegaan en zondag was dan de echte race! We hadden goede plekken met uitzicht op de start en de eerste bocht, echt Geweldig! Ging het nog keihard regenen (wij zaten gelukkig overdekt) dus werd de wedstrijd 3kwartier gestaakt, maar het was erg gaaf om mee te maken hoor!

Omdat we zondag pas naar Nieuw Zeeland vliegen moesten we ons dus nog even vermaken in Kuala Lumpur. Dat lukte prima want er zijn hier mega grote shoppingmalls met een bioscoop, we hebben dus al 4 films gezien en een hoop geshopt! Behalve al dat popcorn eten zijn we nog langs de Batu Caves geweest en natuurlijk de Petronas Towers bezocht!

Morgen de laatste dingen regelen en inpakken en dan vertrekt zondag vroeg ons vliegtuig naar Kiwiland!

Groetjes uit Kuala Lumpur!

stephanie (en jonathan)

Onwijs veel plezier in nieuw-zeeland!!!!

loes (en Bruce)

Klinkt allemaal weer geweldig... Hoop dat Kiwiland;) ook zo leuk is als de rest.

Gr.

ma&pa E

Na al jullie belevenissen in Azië nu op naar het volgende avontuur :P
Weer een nieuw werelddeel (Oceanië) ontdekken.
Heel veel plezier in Nieuw Zeeland en we kijken weer uit naar alle verhalen en foto's.
Geniet ervan. XxxxX

ma&pa vm.

Helaas moest ik de race gewoon thuis op de bank kijken,voor het eerst samen met je moeder.Ze hoopte jullie te zien(helaas niet gebeurt).Heel veel plezier in Nieuw Zeeland.

Corrie

Geniet ! Zal wel een hele ommekeer zijn maar wel fantastisch.

Armand

Veel plezier in Nieuw Zeeland

Erik

Vet man om zo'n race daar mee te maken!
Veel plezier in Nieuw Zeeland :)

Cor en Marijke van doorn

Wij hopen dat jullie veel plezier beleven aan het Zuidereiland, ga vooral naar Otago peninsula naar de albatrossen!! en de pinguins in het pinguin hospital in de haven van Moeraki.Kijk anders op onze site WWW.corenmarijkevandoorn.waarbenjij.nu .
Fijnj vervolg van jullie reis!!

Groetjes,

Cor en Marijke