Mitch-Vi.reismee.nl

AdrenalineKick!!!

We zijn gaan SKYDIVEN!!! Woooow zo cool, het is er dus toch van gekomen!! (Op de locatie waar ook LotR is opgenomen!)

Vol met zenuwen zaten we in het busje op weg naar Glenorchy, waar het vliegtuigje op ons stond te wachten. Wij waren natuurlijk als eerste aan de beurt van de groep, dus geen tijd om je te bedenken!

Na een spannende 20minuten in het vliegtuig (15.000feet) schoof de deur open en Mitchell was met 1 keer knipperen verdwenen! Het is maar goed dat we een filmpje hebben laten maken, want van de eerste 20seconden van de vrije val weten we niet veel meer, teveel adrenaline in 1 keer denk ik!

Waaauw wat een uitzicht zeg! En wat geeft het een kick om een minuut lang naar beneden te donderen, zo ontzettend gaaf! Viola mocht zelf ook een stuk de parachute besturen, erg stoer om te doen zo hoog in de lucht!

Dit was echt een ervaring om nooit meer te vergeten, zou iedereen eigenlijk moeten doen! :P

Onze filmpjes van het skydiven staan op facebook, duurt zo ontzettend lang om het up te loaden dat we het even daarbij laten;)