Mitch-Vi.reismee.nl

AdrenalineKick!!!

We zijn gaan SKYDIVEN!!! Woooow zo cool, het is er dus toch van gekomen!! (Op de locatie waar ook LotR is opgenomen!)

Vol met zenuwen zaten we in het busje op weg naar Glenorchy, waar het vliegtuigje op ons stond te wachten. Wij waren natuurlijk als eerste aan de beurt van de groep, dus geen tijd om je te bedenken!

Na een spannende 20minuten in het vliegtuig (15.000feet) schoof de deur open en Mitchell was met 1 keer knipperen verdwenen! Het is maar goed dat we een filmpje hebben laten maken, want van de eerste 20seconden van de vrije val weten we niet veel meer, teveel adrenaline in 1 keer denk ik!

Waaauw wat een uitzicht zeg! En wat geeft het een kick om een minuut lang naar beneden te donderen, zo ontzettend gaaf! Viola mocht zelf ook een stuk de parachute besturen, erg stoer om te doen zo hoog in de lucht!

Dit was echt een ervaring om nooit meer te vergeten, zou iedereen eigenlijk moeten doen! :P

Onze filmpjes van het skydiven staan op facebook, duurt zo ontzettend lang om het up te loaden dat we het even daarbij laten;)

pa & ma E

Geweldig zeg, dus toch nog gelukt. Wat een lef hebben jullie weer :)
Straks de film kijken, foto's zijn super!!!
Zal inderdaad wel een superkick zijn, maar ik zie het ons nog niet doen hoor ;p

Liefs XxxxX

Armand

Echt super

pa en ma E

Mitchell van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!
Viola jij ook gefeliciteerd met Mitchell
Een hele fijne dag samen en geniet nog van jullie laatste weekje NZ.

Liefs XxxxX

Oma vd Valk

Hoi Mitchell,
Gefeliciteerd met je verjaardag! Viola ook.

We hebben jullie wel gemist hoor, het weekendje vorige week.

Geniet er nog van en heel veel plezier.

Lieve groet oma

Amber

Zo ontzettend gaaaaaf! Ik ga zo de filmpjes bekijken!