Mitch-Vi.reismee.nl

Groeten vanuit Bangkok!

Het heeft even geduurd, maar we zijn eindelijk goed en wel in Bangkok aangekomen. We zijn allebij zo brak als een mandje maar dat mag de pret niet drukken. Na de reis van ongeveer 24 uur, hebben we maar even voor gemak gekozen, en hebben een we een mooie hotelkamer genomen. Net even 2 uurtjes geslapen, en nu gaan we de buurt (Khao San Road) even verkennen. We hebben al hele dijken van zandzakken gezien, maar nog geen druppel water.

Tot zover jullie reporters ter plaatse.

marloes

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en dat de reis goed is verlopen.

Geniet ervan!!

Xx

stephanie

Heeeeel veel plezier, en droge voeten!!

Roos en Geert

Heel veel plezier en geniet er van, houd je zwembandjes bij de hand!

Pim

Mooi zo dat jullie geen last hebben van het water

veel plezier!

ma Emans

Blij dat alles goed is gegaan. Nu verder met jullie grote avontuur. Heel veel plezier en genieten!!! Hou ons op de hoogte van jullie belevenissen.

Yoda

Veel plezier en maar hopen dat je geen druppel ziet tot volgend jaar april (tenzij je onder de douche staat)

ma van maaren

Fijn dat alles goed is, heel verstandig dat jullie eerst een kamer hebben genomen ,zodat jullie lekker uitgerust aan het leuke gedeelte van de reis kunnen gaan beginnen .

kittyen piet.

goed aangekomen ,en nu gaan genieten van jullie avontuur veel plezier !!!!!!!!

Chris de M

Jongens veel plezier, Maak er een top tijd van, jullie worden goed gevolligd.

Voel me nog wel klote dat geen afscheid heb kunnen nemen...

Geniet ervan, LEEF! Set your Mind OPEN and be inspired!!

grtz

Jan-Willem

Heeeel veel plezier daar, en inderdaad, hopelijk is dat rubber bootje van jullie niet nodig ^^

Geniet ervan samen :D

oma Wil

Net jullie belevenissen gelezen. Wat een reis hebben jullie achter de rug, gelukkig dat je met droge voeten daar kunt lopen. Wat was het nog even spannend.
Maar goed, jullie beginnen nu aan een fantastische reis, veel plezier en genieten,
liefs en groetjes van oma Wil.

julia

hallo viola en mitchell
waar slapen julie nou ?hoe vinden julie het? is het warm daar?

groetjes julia

diana

Hey Mitch en Viola,

Ik geloof dat ik jaloers ben, wel fijn even zo'n leuk bericht wat dan onder in mijn scherm omhoog plopt, want ja ik zit gewoon op mijn werk natuurlijk!
groetjes Diana van Clafis

Irulan

Heel veel plezier in het noorden. Erg mooi daar!
Ben benieuwd wat jullie van de busreis vonden :-)
groetjes x