Mitch-Vi.reismee.nl

kater of jetlag?

Na onze eerste gezellige avond kwamen we de tweede morgen met hoofdpijn ons bed uit. De avond daarvoor konden we niet slapen door de jetlag en was het maar 40 cent voor een biertje..reken maar uit:P

Gisteren hebben we een tuktuk genomen en ons laten rondrijden door Bangkok. We hebben een paar mooie tempels gezien en uit onze eerste cocosnoot gedronken;) In tegenstelling tot onze eerste tuktuk rit vanuit bangkok naar de khoasan road (5 minuten) voor 150 Baht. Nu werden we 3uur rondgereden voor 30 Baht. Goed in de zeik genomen de eerste dag dus!

Vandaag niet zoveel gedaan, even wezen shoppen(broek en shirt gekocht) We vertrekken om 18.00 met de nachtbus naar Chiang mai(12uur in de bus). En daar gaan we een 3daagse tocht door de jungle doen! Olifantje rijden, bamboo rafting, watervallen bekijken etc..etc..

Foto's konden we hier helaas niet erop zetten, ze hebben niet de juiste aansluiting. Hopelijk kunnen we over een paar dagen mooie jungle foto's in Chiang Mai erop zetten!

(En voor Julia: Het is hier echt ontzettend heet!!! En we hebben vanacht in kamer vol schimmel geslapen, er was niet eens een raam..Maar dalijk slapen we in een hutje in de jungle!)

Mitch & Vi

Jan-Willem

40 cent voor een biertje? *pakt het vliegtuig*

3 dagen in de jungle, helemaal te gek :D

Nou, volgens mij gaan jullie de tijd van jullie leven krijgen daar ^^

Enne Vi, je bent toch niet je beertje vergeten hè? :)

pa & ma E

Wauw, klinkt al te gek allemaal. Jullie leren vanzelf wel wat een beetje goede prijzen zijn.:p Heel veel plezier in de jungle en we hopen echt op leuke foto's van daar.(in het water/hangend aan de olifant hahaha) Kijk uit voor enge spinnen etc. GENIET er maar goed van. Hoop dat jullie in de bus wel een beetje kunnen slapen.
Liefs xxx

Yoda

HAHAHA... eerste dag daar al een kater XD, dat kan ook alleen jullie overkomen.

Veel plezier in de Jungle, en Vi, wissel mitch niet per ongeluk in voor een aapje!

Wim

Goed om te horen dat er het allemaal goed gaat daar :) hier wordt het vandaag weer lente (18graad :S) Vin heeft weer het idee om te bbqen. Dan weet je ook hoe het hier verder gaat :).

ook ik/wij zijn zeer benieuwed naar jullie foto's en verdere avonturen.

Veel plezier in de jungle.

Grtz,

Armand

Veel plezier in de jungle ik hoop dat je een leuke groep heb. O ja ik heb geen aapjes gezien wel slangen en spinnen maar wel lief :)
(En niet te veel door TAT laten regelen)
groet Armand

Roos

Heel heel plezier en maak veel foto's!

Chris de M

Jullie gaan goed....

Eerste dag TukTuk, in de zeik... 10 3 dagen of 1 euro 20 minuten, Alsof je nu week minder lang kan blijven :P

Let je op in de Jungle voordat je je schoenen aan doet eerst uit te kloppen!
Weet nooit wat erin kruipt s'nachts...
(Hopelijk Vi niet te bang gemaakt nu.)

Geniet ervan,

Grz C

pa&ma vm

Hoe is de reis geweest ,geen last gehad van de enge beesten?
Hoe bevalt het Thaise eten zijn jullie er al aan gewend of is het te pittig.
Ook wij zijn 3 dagen de jungle in de geweest (de antwerpse kempen) met Irulan,Paulo en kids en zijn net weer thuis.
Ook nog een berichtje op hotmail.(uwv)
liefs &groetjes pa&ma