Mitch-Vi.reismee.nl

Loy Kratong

Na de Jungle tocht hebben we lekker een dagje aan het zwembad gelegen. Even heerlijk bijgekomen en natuurlijk flink verbrand! De volgende dag zijn een paar tempels in Chiang Mai wezen bezichtigen, allemaal een beetje van het zelfde. Heel veel goud en Teveel Buddha's. 's Avonds was er in Chiang Mai het Loy Kratong festival. Er gingen duizenden lampionnen te lucht in en duizenden kaarsjes de rivier op. Was een heel mooi gezicht om te zien. En natuurlijk hebben wij dat ook gedaan. Maar niet voordat we heerlijk hadden gegeten in Het Beste Restaurant van Thailand! Het is een duur erg duur restaurant (vooral voor Thaien), maar ze hadden nu een speciaal Loy Kratong menu. Het eten was erg lekker en de bediening deed echt alles voor je, zelfs de deur van de wc open houden. na dat etentje zijn we wel gelijk verkast naar een goedkopere guesthouse, nu een kamer voor 4euro per nacht.

Groetjes van ons!

stephanie

4 euro per nacht?! Wooow das cheap. Hoeveel tijdsverschil is er eigelijk?

Pa&ma vm

Leuk dat jullie op tijd waren voor het feest.
Waar was dat feest voor?
Wat krijg je voor 4 euro per nacht. is dat een beetje netjes en schoon.
veel plezier en geniet van het zonnetje want hier
begint het al aardig koud te worden
liefs pa ma xx

ma E

Klinkt allemaal weer goed daar. Af en toe jezelf even verwennen met een chicque restaurant of een goede hotelkamer is wel lekker natuurlijk. Mooi dat jullie ook een lampion hebben opgelaten. Nu maar hopen dat alle wensen uitkomen.
Geniet er weer van. Liefs XxX

Sera Wester

Leuk dat jullie mij hebben toegevoegd op facebook.
Ik vind het erg leuk om jullie een beetje te volgen,op deze geweldige reis.
Hoop dat jullie verwachtingen uit komen,een hele fijne tijd samen.
Liefs uit Spijkenisse