Mitch-Vi.reismee.nl

Gerold door een olifant

We hebben vandaag een dierendagje gedaan. Zijn om 8uur vertrokken met de tuktuk (was nog wel erg koud zo smorgens) om naar de olifanten te gaan. We wilden alleen de shows zien want olifant rijden hadden we al gedaan en dat was geen pretje! Zodra we binnen kwamen stonden er gelijk overal olifanten die met ons op de foto wilden. Ze sloegen hun slurf om je heen en zetten een hoedje bij je op, was echt heel erg leuk. Tot dat je ze wat geld wou (moest) geven, je trok je portmonnee en ging op zoek naar wat geld en ondertussen komt er een slurf bij kijken en die pakt zo het briefgeld uit je portmonnee! Daar waren ze op getraind hoor! Gelukkig was het niet zoveel maar we leerden snel dus! Ze gingen de olifanten nog wassen in de rivier en daarna kwam de show. De olifanten konden de gekste dingen doen, ze konden mond(slurf) harmonica spelen, voetballen, basketballen, schilderen, darten en nog meer gekke kunstjes. Dat schilderij wou ik wel hebben maar die waren ook wel erg duur. Na de olifanten gingen we door naar de Monkey School. Dat was anders dan we hadden verwacht, we vonden het wel erg zielig. Het aapje dat allemaal kunstjes moest doen zag er helemaal niet blij uit en stribbelde tegen. En de aapjes die niets hoefden te doen zaten vast gemaakt aan een halve meter ketting. Ze zaten helemaal ineengedoken en waren erg mager. We hebben dus wat fruit en groente gekocht en ze even lekker verwend. Toen snel weg gegaan en de krokodillen gaan opzoeken. De wat jongere krokodillen kon je voeren met een grote hengel en een stuk kip, dat hebben we natuurlijk gedaan. Dat viel nog tegen, zelfs die wat kleinere zijn sterk! Die zaten hard aan onze hengel te trekken. Daarna begon de krokodillenshow met de grote krokodillen. Die mensen hebben lef hoor! Steken hun handen gewoon in de keel van de krokodil en gaan met hun hoofd in hun bek liggen. En Mitchell wou graag ook nog even meedoen...(Zie foto's)

Morgen gaan we nog naar de Long Neck People en naar de tijgers, daar zien jullie morgen de foto's van als we het knuffelen met de tijgers ook overleven;)

kitty.

gewelig daar en heel leuk om tezien dat jullie er zo van genieten en wat een lef hebben jullie tussen die kollosalen beesten , erg leuk hoor die foto's groetjes van ons kit en piet.

ma E

Jullie doen in die paar dagen al veel meer dan ik tot nu toe gedaan heb. Het zullen wel onvergetelijke herinneringen blijven. Ben ook zeer benieuwd naar jullie avonturen van morgen. Zal er weer naar uitkijken.
XxxX

Ma&Pa vm

Als we dit allemaal weer zien willen we ook wel weer terug naar Thailand.
Leuke foto,s.
ga je ook als het mag een welp de fles geven ?

succes

Irulan

Hi mitch en Viola,

Heel leuke foto's. En wat een belevenissen allemaal. Jullie boffen wel met de lampionnen spectakel! Eens per jaar.
Het kriebelt wel om weer te gaan als ik dit alles lees en zie. Hier gaat alles zoals het gaat in Nederland.. Tijd is geld.. En tijd te weinig.. Druk druk druk. Pubers in gereel houden en coachen en de was van 6 man managen :-). Daarom is
Thailand zo lekker relax vertoeven..
Liefs en veel plezier! Xx

Amber

Hallo daar!
Leuk al die verhalen, klinkt als zeer goed toeven!! En wij zitten hier in het koude Nederland.

Die olifantenshow was zeker in chiang mai? Daar zijn vincent en ik ook geweest als het goed is..

Nou veel plezier en tot horens!!
xx

Shalane

Leuk om al jullie verhalen te lezen! Ik ben benieuwd naar jullie volgende verhaal! :D xxx

José en Leo

Wat een geweldig land is het toch hey , lekker goedkoop eten en slapen , maar ook de bevolking super vriendelijk , en inderdaad als je 1 watje heb gezien heb je ze eigenlijk allemaal wel gezien maar het blijft een indrukwekkend land . nog heel veel plezier de Brokkies

Chris de m

Jullie zien een hoop,

Met die krokedil joh Vi,
gek!!

Is dat niet hoe is engelse dieren reporter om gekomen is hoe heet hij ook alweer..

wel lekker weertje...

@ Mitch Koop ook is wat nieuws, zie je weer met zelfde t-shirt... :P