Mitch-Vi.reismee.nl

Knuffelen met tijgers

We hebben het knuffelen met de tijgers overleeft! Het was zoo leuk! We hadden ervoor gekozen om alle tijgers te knuffelen, we begonnen met de allerkleinste, die van 2 maanden oud. Waren zo speels nog. En nog erg schattig, de iets grotere waren ook nog wel lief om te zien maar die waren wel het gevaarlijkst. Omdat ze nog speels zijn maar al wel erg sterk. Na de wat jongere ginen we naar de middelgrote tijgers, dar mochten we tegenaan liggen en naast gaan staan. Wel even schrikken toen die zijn kop ineens naar je omdraaide! Net als bij de grote tijgers moest ook Mitch wel even schrikken.Het was echt een geweldige ervaring om zo dicht bij de tijgers te zijn. We mochten er ook alleen maar bij omdat ze overdag zo lui zijn door het zonnetje, als het donker was of regende zijn ze wel actief en dus ook erg gevaarlijk.

Na de tijgers zijn we naar de Long Neck People geweest. Daar hadden we veel meer van verwacht. Je moest veel geld betalen om over een minimarkt te lopen maar een paar longneck people spullen stonden te verkopen (dezelfde als op alle markten). En dat was het, viel tegen dus. De big ear people stonden er ook, die hadden van die grote ringen door hun oren heen. Toch nog even met ze op de foto geweest(vooral omdat ze van die afschuwelijke zwarte tanden hebben).

We zijn nu druk bezig om het vervolg van onze reis te plannen. Het is in Bangkok en richting zuid-Thailand nog steeds overstroomt, dus even de opties doornemen. We hebben het in Chiang Mai wel allemaal gezien nu!

Reacties

Reacties

Corrie

Hallo Viola & Mitchell,
Ik geniet erg van jullie verhalen en foto's! Leuk om dat telkens in mijn mail terug te vinden.
Wat een lef met die tijgers zeg!
En jammer dat de "longnecks" tegen viel. Maar zij willen uiteindelijk ook aan het toerisme verdienen en dat gaat dan soms ten koste van een stukje authenticiteit.
Ik ben benieuwd waar jullie nu naar toe gaan !
Liefs, Corrie

Ma E

Hoi,
Weer een dag om niet te vergeten dus, inderdaad wel jammer dat de "longneckpeople" tegen vielen. Verder ziet het er allemaal echt leuk uit en ook leuk dat jullie er nu filmpjes op hebben gezet.
Inderdaad maar even goed kijken wat de verdere plannnen zijn. Jullie hebben natuurlijk die vliegtickets nog waar je rekening mee moet houden. Bekijk alle opties maar goed en we zijn weer zeer benieuwd naar jullie volgende avontuur.
Genieten maar weer en heel veel plezier.
Veel liefs. XxxX

Roos

Wat hebben jullie veel gedaan zeg in twee weken! Ben benieuwd war jullie nu heen gaan, veel plezier :)

ma vm

juli durven wel zeg ik vond het kleintje wel leuk maar die grote eng zo dicht bij .maar hij
l is wel erg mooi. op naar het volgende avontuur veel plezier liefs pa en ma xx.

armand

je kan gaan tuben in laos altijd leuk waterpret:)

Oma Emans

Hallo Viola en Mitchell,
Hier is oma E, wij horen hier alles van je en vinden het leuk dat jullie het zo prima naar jullie zin hebben.
Met mij gaat alles goed, dus laat het zo blijven.
Nu luitjes veel plezier samen en je hoort nog wel van me.

Ineke Oorbeek

Behoorlijk gevaarlijk Mitchell, ik heb het filmpje bekeken, maar ik zou het je niet graag nadoen. Alleen de kleine tijgertjes zou ik wel durven. Ik vind het heel leuk om jullie belevingen zo te lezen. Geniet er maar van samen. Groetjes van je tante.

Stephanie Breedveld

He neefie en Viola,

Wat een leuk avontuur, ik volg jullie.
Have fun!

oma Wil

Hallo Viola en Mitchel, net jullie filmpje bekeken met de tijgers, man wat stoer.
Ik doe je het niet na, wat hebben jullie al veel gedaan in zo'n korte tijd.
Blijf genieten,let op elkaar en liefs en groetjes van oma Wil.

Charlotte Schmidt

Ha Michell en Viola,

Ik heb net de link van jullie reisdagboek gekregen. Wat leuk om te lezen! Ik ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren,

Veel plezier! Charlotte & Stefan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!