Mitch-Vi.reismee.nl

Tropisch Paradijs!!

Na een reis van bijna 24 uur, belanden we eindelijk op Koh Chang. Dit tropische pareltje voor de kust van oost thailand is waar wij een weekje heerlijk gerelaxed hebben. We hadden een hutje bovenop een klif, met uitzicht op de zee en op de ondergaande zon. Tussen het relaxen door hebben wij het eiland met de scooter verkend. Heerlijk uitwaaien terwijl we door de bochtige bergweggetjes reden met een prachtig uitzicht op de bergen, de zee en de plaatselijke flora en fauna (aapjes en slangen). De weg was niet overal even goed en soms was het dan ook best gevaarlijk. De waarschuwing ' Be carefull, the road have a problem' was soms nogal een understatement! (zie foto's). De witte stranden met palmbomen waren het perfecte decor voor een frisse duik en om lekker te snorkelen. S'avonds lekker verse zeebaars en garnalen van de bbq eten onder het genot van een lekkere fruitshake... hmmmm. Toen nog een dagje lekker de zee op met een vissersboot om zelf de vissen te vangen. Lekker in het zonnetje een hengeltje uitwerpen met een biertje in de hand. De vissen die we vingen gingen bij de lunch de pan in, verser kan niet! En als klap op de vuurpijl zwommen de dolfijnen met ons mee op weg terug naar de pier.

Na deze relax-week zijn we vertrokken naar onze volgende bestemming... PATTAYA! Maar daarover de volgende keer meer!

Groetjes Viola en Mitchell!

marloes

het klinkt allemaal geweldig en heerlijk zo'n relaxweekje. Beter dan de mist en kou hier in dat kleine landje;). Missen jullie wel heel erg hier.

Even een updat over de voorbereidingen:
- Bruce en ik gaan 30 november in ondertrouw
- gaan als het goed is in december dingen bij het landhuis bespreken
- ik ga 3 december trouwjurken passen (de foto's volgen nog per e-mail).
- bruce en ik zijn vooral bezig nu met de tekst voor de kaarten te kiezen en hebben al de muziek uitgekozen.

xx

Ma E

Zo te lezen en te zien hebben jullie inderdaad een heerlijk weekje gehad. Het ziet er echt heel mooi uit.
Gaaf zeg dat jullie dolfijnen gezien hebben.
Al weer een beetje bekomen van de reis naar Pattaya :)
Geniet van jullie nieuwe bestemming en we volgen het allemaal weer.
Liefs XxxX

Wim

Eeey, ik begin jullie best te missen haha nu een aantal keren Mitch gebeld te hebben ben ik er nu echt pas achter dat hij niet opneemt of terugbelt omdat hij weg is haha(joke). Het is leuk jullie verhalen te lezen... geniet ervan:):)

Grtz Wim

Ma&Pa vm

Dit lijkt echt op vakantie, lekker luieren,zonnen,zwemmen en genieten van al het moois.Relaxen in een hangmat.
Leuke foto,s helaas niet van jullie samen met de dolfijnen en ook weinig foto,s van Viola.
Dus Mitchell maak ook eens wat meer foto,s.
We zijn benieuwd naar jullie volgende belevenis
Veel liefs en plezier in Pattaya.

xxx

kitty.

Wat een schitterde verhalen en een prachtig eiland we genieten met jullie mee en gaan weer wachten op nieuwe foto's en filmpjes van Pattaya veel plezier met jullie vakantie groetjes kitty en piet.