Mitch-Vi.reismee.nl

Women with a difference

Na onze relax week zijn we aangekomen in het Mekka voor de man, Pattaya! Op elke straathoek vind je ze, barretjes met goedkope drank, goedkopere vrouwen en flatscreens waar 24/7 sport op wordt uitgezonden. Je ziet hier op straat dus voornamelijk jonge Thaise hoertjes en vieze ouwe mannen. Als je in Pattaya bent ben je eigenlijk wel verplicht om naar een xxx-show te gaan. Zo hebben we dus gezien hoe de dames hier kaarsjes uitbliezen, ballonnen kapot schoten, flessen openden en bloemenkranzen tevoorschijn toverden. En dat deden ze niet met hun handen.. ;-) Maar dat is niet de enige show die we hebben gezien. De Ladyboy show! Doordat wij de enige in de club waren werden we gelijk bestormd door de Women with a difference, ze kwamen gelijk bij ons zitten en we kregen zelfs een priveshow aan de paal op onze tafel. Mitchell heeft nog een trauma aan de ongewenste knuffels, het blazen in zijn oor en de lonkende blikken. Het mag duidelijk zijn dat we weer heel snel weg waren.Natuurlijk hebben we ook de omgeving verkend. Zo zijn we op de hoogste toren in Pattaya geweest waar we een prachtig uitzicht hadden. En daar gingen we op een heel leuke manier vanaf! (zie filmpje). Morgen vertrekt ons vliegtuig naar Cambodja waar ons volgende avontuur begint.

Groetjes Viola & Mitchell

Roos en Geert

Heel veel plezier in Cambodja, is het lang vliegen? We zijn erg benieuwd naar het filmpje van de toren.

Ma E

Dit is toch wel een groot verschil met Koh Chang. Maar wel leuk om allerlei verschillende kanten van een land te zien.
Je hebt Mitchell toch zelf nog wel even geknuffeld om hem van zijn trauma af te helpen. ;-)
Een goede vlucht morgen en heel veel plezier met jullie volgende avontuur.
Groetjes ook van de oma's.
Liefs en XxxX

ma &pa v m

viola je heb wel lef hoor had ik nooit gedaan zo hoog,heb je voor je Mitchell nog een mooie show gegeven?het is daar wel een gezellige boel .je kan goed zien dat hij aan ander eten toe was . en bedankt voor de leuke berichten en foto s veel plezier in Cambodja veel liefs x x

Marcel en Heleen

Hoi Viola en Mitchell,

wat maken jullie een leuke dingen mee zeg, we zijn echt jaloers, en volgen jullie verhalen continue!
Heel veel plezier met jullie avonturen, geniet ervan!!
Groetjes Marcel en Heleen