Mitch-Vi.reismee.nl

Goodmorning Vietnam!

We zijn alweer in ons 3e land aangekomen, wat het gaat allemaal snel zeg! We zijn dit keer varend de grens over gegaan. Zo kwamen we uit in Chau Doc, een klein rustig stadje aan de Mekong. Van daaruit hebben we een tour geboekt langs de Mekong. Heel mooi om te zien, zeker hoe al die mensen werken en wonen op en langs de Mekong. 's Avonds verbleven we bij een gezin die een paar bungalowhuisjes hadden staan. Er waren nog 20 andere backpackers dus het werd een gezellige kerstavond! De volgende morgen moesten we weer vroeg opstaan (gebeurd ons erg vaak hier..:-(..) en zijn we verder gaan varen over de Mekong door de floating market. Na de lunch (we hebben Slang en Rat op!! Smaakte ons best goed) zijn we met de bus verder gegaan naar Saigon. Daar is het veel moderner dan we hadden verwacht, overal mooie hoge flats en alles bedolven onder de kerstversiering. De volgende dag, 2e kerstdag alweer, zijn we de toerist gaan uithangen en zijn we met een tour meegegaan en hebben we de stad verkend. Onze 3e kerstdag hebben we gevierd op de Saigon River. Op de boot met een 8 gangen diner en een vietnamese show, heel romantisch avondje dus. Volgende dag naar de Cu Chi tunnels geweest (die werden in de vietnam oorlog gebruikt om in te schuilen en om vanuit te schieten). De tunnels hebben ze al groter gemaakt voor de toeristen maar we moesten er nog steeds kruipend en tijgerend door heen. En we hebben ook geschoten daar! Met een M30, was zeker kick om te doen!

Met de slaapbus naar Nha Trang gereden, heerlijk geslapen in de stapelbedden. Voor Mitch waren de bedden alleen wat te kort;) Hier gaan we oud en nieuw vieren, ze zijn bij de boulevard alles aan het opzetten. Het wordt hier allemaal gesponserd door Heineken!

ma en pa v m

klinkt allemaal weer te gek en erg interessant
leuk om het te lezen na het skype gesprek.
storting gedaan.
een leuke jaarwisseling en een fantastisch en gelukkig nieuwjaar. veel liefs xxxxxx pa en ma

marloes

Klinkt allemaal geweldig... zou bijna even langskomen met oud en nieuw;) ik ben druk bezig met de foto's in een mail te zetten van mn trouwjurk alleen moet ik ze verkleinen enz en bruce mag niet helpen dus duurt het ietwat langer... mis jullie wel hoor

Corrie

Lekker rat & slang... Maar geen hondjes eten hoor!!

Namens Leo, Inez en Ruben vast een heel fijne jaarwisseling !! En alle goeds én gezondheid én nog heel veel reisplezier voor 2012.

Liefs Corrie

Pa en Ma E

Even een berichtje uit Assen, we hebben vandaag een dagje Groningen gedaan. Leuke stad, hoor!
Nu zitten we weer in ons hotel en net jullie foto's en avonturen weer gezien en gelezen.
Handig hè, dat je overal op internet kan.
Heel veel plezier en een super oudejaarsavond morgen en natuurlijk voor het nieuwe jaar heel veel geluk, gezondheid en nog veel meer mooie, leuke en onvergetelijke avonturen.
Groetjes en veel liefs van ons. XxxxX

Pa en Ma E

Hoi,

Een gelukkig nieuwjaar!!!
wij moeten nog even een paar uurtjes wachten.
Liefs XxxX

kitty

Hoi Viola en Mitchell,
Wij genieten van alle verhalen en fotos van jullie reis

En ook wij willen jullie een heel gelukkig , gezond en

een avontuurlijk nieuwjaar toewensen hier vanuit

barendrecht en volgen jullie per computer dus

genieten juliie verder in 2012 .

groetjes van Kitty en Piet.

Heleen en Marcel

Vanuit Brabant wensen wij jullie veel geluk, gezondheid en reisplezier in 2012 toe. Maak er een fantastisch jaar van.

Oudoe, Heleen en Marcel