Mitch-Vi.reismee.nl

Easy Rider Tour

Allereerst, iedereen bedankt voor de Kerstwensen en de Nieuwjaarswensen! Onze kerst was wat sober, maar ons oud & nieuw was 1 groot feest! Oud & Nieuw vierden wij in Nha Trang, waar met optredens en vuurwerk het nieuwe jaar werd ingeleid. (zie filmpje)

De volgende ochtend moesten wij alleen vroeg op, want om half 8 werden we al weer opgepikt voor onze 4 daagse Easy Rider Tour! Achterop de motor door het binnenland en de bergen van Vietnam. Onderweg zijn we gestopt bij verschillende hotspots, zoals de grootste waterval van Vietnam, oorlogsmonumenten, verschillende plantages (rubber, koffie, thee etc.) maar het mooiste was toch wel het waanzinnige uitzicht! Vooral op deHo Chi Minh trail was het ongelofelijk mooi. De bergen, rijstvelden, watervallen en jungle, het was bijna teveel om naar te kijken.

Hoewel geweldig mooi, was het lang niet zo 'easy' als we hadden verwacht. Wegen zonder kuilen, hobbels, of andere obstakels zijn hier een zeldzaamheid en onze billen hadden het dan ook flink te verduren. De wegen die wel relatief vlak waren, werden gedomineerd door bussen, vrachtwagens en minibusjes die alles wat kleiner is gewoon de berm in sturen. Onderweg zijn we ook meer dan eens kappotte/verongelukte bussen, scooters etc. tegengekomen. Gelukkig is het bij ons allemaal goed gegaan en bleef het bij wat momenten waarop het nog net goed ging.

Ma E

Wat een avontuur weer. Jullie zien wel heel veel zo, ik kan me voorstellen dat je alles ook even rustig moet laten doordringen. Nu even een paar dagen uitrusten en je billen laten bijkomen in Hoi An of hebben jullie al weer nieuwe plannen gemaakt.
Geniet ervan doen wij ook van jullie verhalen.
Veel plezier.
Liefs XxxxX

Pa&Ma vm

Fijn dat de reis goed gegaan is .
Wat een prachtige omgeving,mooie foto,s en leuk filmpje.
Het was goed te zien dat jullie het naar je zin hebben,Viola straalde op het filmpje.
Mitchell gaat het goed met je teen?
Is er nog verschil in het eten in de diverse landen of is het overal vooral rijst.
Veel plezier in Hoi An en we wachten weer op het volgende avontuur.
veel liefs Xxxx

Amber

Halllo Daaar!!
Nog een heel gelukkig nieuwjaar!
Oud en nieuw gevierd bij kirsten en martijn, heb jullie wel een beetje gemist ;)

Vietnam alweer, zo te horen gaat het reizen en plannen jullie goed af! Leuk om jullie verhalen te lezen!

tot snel!
xx Amber (ook de groeten van vincent, hij leest ook jullie verhalen, maar is niet zo van de verhaaltjes typen :P)

kitty en piet.[Oma Emans].

Hallo Viola,
Van Harte Gefeliciteerd met je 21 ste verjaardag, en Mitchell met zijn lieve Viola, en maak er een gezellige dag van. Met mij gaat alles goed, en ga van 23 jan t/m 27 jan een midweek naar Limburg in een huisje in Weerterbergen. Ik ga met Martha en Hennie en vind het heel fijn .
Nou de groetjes van Oma Emans.

Pa en Ma E

Hoi Viola,

Hier ben je eigenlijk nog niet jarig:p maar toch:
LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN, LANG ZAL ZE LEVEN IN DE GLORIA IN DE GLORIA IN DE GLORIAAAAAA
HIEPERDEPIEPERDEPIEP HOERA, HOERA, HOERA, HOERA, HOERA, HOERA, HOERA, HOERA, HOERA, HOERA HOERA, HOERA, HOERA, HOERA, HOERA, HOERA, HOERA, HOERA, HOERA, HOERA (en dat is 21) HOERA

Lieverd van HARTE GEFELICITEERD met je 21e verjaardag.
Wel even een andere verjaardag dan anders hè.
Micthell ook gefeliciteerd en een gezellige dag met elkaar.

Geniet overal weer van en heel veel plezier.
Liefs en XxxxX

Oma vd V

Hallo Viola,

Van Harte Gefeliciteerd met je 21e verjaardag en de hartelijke groeten, ook voor Mitchell.

Oma

julia russchen

hallo jarige jet en mitchell

gefelisiteert met je 21ste verjaardag en de foto,s zijn hartstikeleuk van jullie reis maak er een leuke verjaardag van groetjes julia en papa en mama

amber vincent

Hey Vi

Chuc Mung Sinh Nhat!

Jurgen

Heey schat, van harte gefeliciteerd! :)

Ik hoop dat jullie er een leuke dag van maken! Ik hef iig me koffiemok voor je ;) Nog een hele fijne vakantie!

Gr,
Jurgen

kitty en piet

Hoi globbetroters,

Viola Hartelijk Gefeliciteerd met je 21ste verjaardag
maak er samen met mitchell een geweldig leuke dag
van we lezen jullie reisverslag met plezier zo genieten wij ook van jullie avontuur ,dus fijne vakantie verder!!!!

groetjes Kitty en Piet.

Aad Hilde Tijmen Jelle

He Viola, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wel een kick om zo helemaal aan de andere kant van de wereld 21 te worden.... We hopen dat jullie het gezellig maken en met plaatselijke taartjes en cola vieren (en slingers natuurlijk). Liefs en groetjes AHTJ

oma Wil

Hallo Viola en Mitchel,
lieverd nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, heb je het een beetje gevierd of waren jullie nog onderweg. Ik hoorde van je pa en ma dat jullie nog heel wat reisplannen hebben.Als ik jullie verslagen lees en de filmpjes bekijk, denk ik bij mijzelf, wat een een belevenis moet dit voor jullie zijn.
Lieverds, tot de volgende keer, groetjes van oma Wil.