Mitch-Vi.reismee.nl

Welcome to Far Far Away

Hallo iedereen!

Wat hebben we het naar ons zin! We hebben zoveel te doen en zien zoveel, willen nog lang niet naar huis! Helaas komen we nu in de wat duurdere landen dus gaat het budget opeens een stuk sneller! Zo begonnen we Maleisie dus weer op 2 eilanden, en was er weer zoveel leuks te doen! Lekker een scooter gehuurd en het eiland over gereden, met de kabelbaan hoog de berg op (komen we aan, zitten we hoog in de mist, zien we helemaal niets=( en was ook de skybridge dicht) naar het wildlifecenter (parkietjes en flamingo's voeren) en underwaterworld bezocht. En toen het even lekker weer was (veel regen op Langkawi gehad, van die 2uur durende keiharde hoosbuien!) op de jetski gecrossed over het water! Oke, Mitch crosste en ik klamptte me angstvallig vast aan hem, haha.

Na Langkawi een stop gemaakt op Penang maar niet zoveel gedaan daar behalve heerlijk gegeten (hebben het indiaase eten ontdekt!). Op aanraden van iedereen die we tegenkwamen zijn we toch naar de Cameron Highlands geweest, daar is het altijd heerlijk koel en zijn de theeplantages. Heerlijk koel was bij ons dus weer plensbuien toen we op de scooter reden en de theeplantages wilden bezoeken. We vonden het wel mooi, maar het kon voor ons de rijstterrassen in Sapa niet overtreffen!

En toen het supermoderne Singapore in! Alsof we opeens weg waren uit Azie, zo mooi, schoon, met hoge moderne gebouwen. Maar ook weer een stuk duurder!! Daarom konden we alleen een dorm betalen (met 12 mensen op een slaapzaal), hebben we dat ook een keer meegemaakt =P. De eerste dag zijn we naar Universal Studios gegaan, een heel erg leuk pretpark! Zo naar ons zin gehad, en daarna de dag afgesloten in een casino.
Volgende dag wat sightseeing gedaan bij Marina Bay, daar staan echt alle hoge gebouwen en een megaduur winkelcentrum. Er loopt zelfs een 'rivier' doorheen, zodat je met de gondel door het winkelcentrum heen kan varen! 's Avond bij de baai nog naar een mooie water/licht show gekeken.

De volgende dag wilden we weer terug naar Maleisie, maar hadden niet gekeken hoelaat de bus ging dus waren we te laat. Moesten we nog een nacht blijven, maar was er nog maar 1 bedje vrij: moesten we samen in 1 minibedje slapen! Na die 'knusse' nacht wel op de tijd de bus genomen (luxe bus hoor, met een schermpje voor je waar je zelf film kan kijken en kan gamen, deze keer duurde de rit dus veelste kort!) en zijn we nu weer terug in Maleisie, in Melakka, maar daar meer over de volgende keer!

Groetjes van ons!!

ma & pa v m

Als we het zo eens lezen en horen kunnen en willen jullie
het reizen nog wel een poosje volhouden.Het is maar goed dat jullie geen grote prijs gewonnen hebben in het casino anders zien we jullie voorlopig helemaal niet meer terug.(we gunnen het jullie wel maar we gaan jullie nu wel missen) liefs pa & ma xxx
toch

pa&ma E

Heerlijk hoor dat jullie het zo naar je zin hebben. Dat is wel te zien en te lezen ook hoor! En dan hebben jullie nog de races en Nieuw Zeeland voor de boeg. We begrijpen wel dat jullie nog een tijdje willen blijven en inderdaad is het jullie gegund hoor, maar ook hier missen we jullie wel.
Liefs XxxxxxX

kitty

't is weer een geweldig verhaal jullie zien en proeven heel wat af hé ,wel jammer dat je geen groot geld bedrag hebt gescoort had toch leuk geweest .Veel plezier . Tot 't volgende verhaal.